Annons:
Etikettbeteende
Läst 1029 ggr
VildaVittra
10/23/14, 12:53 PM

Katter vs dammsugare

Vad tycker era kissar om dammsugare egentligen?

Detta skulle ju vara så himla praktiskt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Halvdansken
10/23/14, 1:09 PM
#1

Jisses! Skulle jag försöka detta med våra skulle man hitta ett kattformat hål i väggen!

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[cicoccabim]
10/23/14, 1:25 PM
#2

Hon sitter numera och tittar på från en hörna en bit ifrån. Men kommer otäckingen för nära så springer hon och gömmer sig bakom gardinen i tvättstugan. Där har hon en säker plats, och så har hon koll på monstret….

Innan gömde hon sig varje gång den kom fram- så det går framåt!

cattisa
10/23/14, 8:52 PM
#3

Hon är inte rädd för den, men hon anfaller den inte heller. Hon bevakar den noga, men är lite tveksam. Kompis med den tror jag aldrig att hon kommer att bli.

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Tarotstollan
10/23/14, 11:29 PM
#4

#1. 😂Bra beskrivning! Det skulle nog vara likadant här, i alla fall med den yngste.
Den äldre blänger misstänksamt på avstånd på "helvetesmaskinen" men kan hoppa fort över den och snabbt in i ett annat rum om det behövs!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Rumblebee
10/24/14, 1:35 PM
#5

Kan verkligen se det framför mig: - hej! Vill du med på bio? - Nej, kan inte, läst dammsuga katten 😃 :D Men skulle verkligen vara smidigt om man kunde vänja katterna att acceptera eller till och med gilla att bli dammsugna

[JeanetteK]
10/25/14, 2:56 PM
#6

Men så praktiskt! Mina katter gillar det inte. Min brorsan katt rullar sig mot såna klädvårdsrullar (såna tejpgrejer). Jag trodde han skojade men jag har sett det med egna ögon. Han spinner och rullar sig mot den. 🤔

Annons:
VildaVittra
10/25/14, 3:25 PM
#7

Jag har bara haft en hund som gillade att bli dammsugen, fruktansvärt praktiskt då det var en schäfer (en av de värsta raserna angående fällning).

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Idunvallen
10/25/14, 7:37 PM
#8

Hade vart praktiskt men här hos mig hinner jag inte ens sätta på dammsugaren, räcker att jag tar fram den, så sticker alla katter som är inne ut genom kattluckan snabbare än en avlöning… 😃

Medarbetare på Utekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: