Annons:
Etikettbeteende
Läst 1096 ggr
VildaVittra
3/28/15, 8:09 PM

Kattskrälle på promenad

Knatade ner till byn nu på kvällen pga akut snusbrist (jag höll på att förtvina fullkomligen) med hundarna, det är några kilometer ner längs med en större väg. När jag kom ut ifrån affären möttes jag inte bara av mina hundar utan även en av mina katter. Hon hade gått efter oss längsmed vägen i skogen och hon tog samma väg tillbaka, men denna gång visste jag ju om att hon var med och höll koll på henne. Sista biten upplyste hon mig om att hon ville bli buren. Gissa vilken kisse som nu ligger och drar timmerstockar. 

Följer era kissar också efter er ute?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
cattisa
3/28/15, 8:14 PM
#1

Japp! Flisa följer mer än gärna med ut på promenader. Då och då rusar hon upp i något träd för att hålla utkik.

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Aleya
3/28/15, 8:20 PM
#2

Innan min katt blev ihjälsparkad av någon idiot så var han med på promenader. Han följde t o m med till vallokalen 2006 och väntade utanför.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

tlover
3/28/15, 8:31 PM
#3

Gimla följer med på promenad, särskilt om björnen, motorfordon eller annat farligt är i närheten. Men då följer hon med för att försöka övertyga oss om att vi ska gå hem.

l'm back

VildaVittra
4/6/15, 8:37 PM
#4

Idag försökte VildaVittra ha ihjäl mig. Var uppe i skogen med hundarna som är fästa i mig med ett midjebälte, helt plötsligt for en kolsvart blixt förbi oss mellan benen, hundarna reagerade som vilka normala hundar som helst och ryckte till för att springa efter, varpå jag fick mig en liten flygtur. 

Kattskrälle, hon såg riktigt road ut. 😕

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

vallhund
4/10/15, 5:09 AM
#5

Dina missar behöver nog lite spänning i tillvaron, de är förmodligen uttråkade efter att Leon flyttat!

😇

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

VildaVittra
4/10/15, 11:29 AM
#6

#5 Du vill alltså att missarna ska flytta hem till dig och Leon? 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
vallhund
4/11/15, 2:23 AM
#7

Reviret här innehas av min hyresvärds råttmördare.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: