Annons:
Etikettot
Läst 836 ggr
Evelina!
10/16/14, 9:04 PM

Hur många katter har du?

Ja, skulle vara intressant att höra hur många katter ni har. Själv har jag tre.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Fridaaaa
10/16/14, 9:05 PM
#1

Har 2 stycken 🙂 Samt en jourkatt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

cattisa
10/16/14, 9:17 PM
#2

Vi har en katt, men hon behöver mycket uppmärksamhet och tid.

Anledingen till att vi tog hand om henne var att hon inte kunde bo kvar i sitt gamla hem bl a eftersom hon inte vill ha sällskap av andra katter. Därför måste vi se till att vara sällskapsmänniskor åt henne. 🙂

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

VildaVittra
10/16/14, 9:26 PM
#3

Fem boende hos mig, tre i gamla huset med ny matte (på pappret är de fortfarande mina då nya ägaren är gammal).

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

IngaTrnqvist
10/16/14, 10:40 PM
#4

En Nissekatt bor det  här.

tlover
10/17/14, 8:47 AM
#5

En katt, jag skulle gärna ha fler men vår katt mår inte bra ihop med andra katter

l'm back

virkfantomen
10/17/14, 1:09 PM
#6

vi har en 12-årig herre hemma, hade två till förut men de valde att flytta till annat boende.

Amigurumi - Virkade små glädjespridare.

http://virkfantomen.blogg.se/

Annons:
Grace2009
10/17/14, 2:01 PM
#7

Jag har bara en katt. En riktig kelgris och pratglad kille.

kattöga
10/17/14, 8:34 PM
#8

Två, varav en "omplacering" sen 2½ månader. De tar tid på sig för att acceptera varann. Sakta men säkert tror jag i alla fall….

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Idunvallen
10/25/14, 7:26 PM
#9

Jag har 3 katter. Två av de var skyggisar jag var jourhem åt men de fann sig så väl tillrätta här så de fick stanna.

Medarbetare på Utekatter iFokus

Tarotstollan
10/25/14, 9:30 PM
#10

Jag har två innekatter.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[JeanetteK]
10/25/14, 10:27 PM
#11

Jag har fem katter. Två katter som flyttade med oss från Stockholm, två stallkatter som bodde här på gården före oss och en omplacering.

Upp till toppen
Annons: