Annons:
Etikettdiy
Läst 1786 ggr
VildaVittra
2014-10-23 06:35

Katthängmatta

Till nästa sommar önskar nog alla era kissar sig en sådan här att vila upp sig i på semestern.

http://www.katia.com/blog/es/2014/07/18/craft-lover-hamaca-macrame-mascotas-2nd-funniest-thing/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
cattisa
2014-10-23 21:01
#1

Den var härlig! Synd att beskrivningen var på utländska, men det kanske går att översätta med google översätt…

Vilken sorts garn tror ni att man ska använda?

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

VildaVittra
2014-10-23 21:09
#2

Till makramé brukar man använda ett styvt garn som exempelvis mattvarp till trasmattor.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Tarotstollan
2014-10-23 23:22
#3

Mina katter hade aldrig lagt sig i en sådan! Däremot gillas den där som man hänger på elementen nu när det börjar bli kallt ute och värmen kopplats på på elementen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MelindaOhman
2014-11-14 11:00
#4

Jag såg en liknande bild på fb tror jag det var.. men då hade de bara knutit på alla fyra hörn under en vanlig stol och där låg katten och njöt :D

Mvh Melinda

-Sajtvärd på Virkning.iFokus.se-

[Forest]
2014-11-16 09:23
#5

Den var verkligen superfin :) gör du en så får du gärna visa oss hur den blev

Upp till toppen
Annons: