Annons:
Etikettallmänt
Läst 941 ggr
VildaVittra
10/26/14, 7:03 PM

Skulle du äta det?

Bände precis loss den rå fläskfilén ur Bjäras käft, då hon fått för sig att det i ugnsformen tillhörde henne. 

Skulle du äta något din katt stulit?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Tarotstollan
10/26/14, 7:14 PM
#1

Ja, det har jag gjort många gånger. Fast självklart spolar jag av det ordentligt innan.  Deras "baskilusser" lär jag nog få i mig ändå när jag pussar på dem både på pälsen och ibland på deras tassar!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Idunvallen
10/26/14, 8:04 PM
#2

Ja det skulle jag göra, ev skära bort precis där de tuggat och skölja rent från päls och annat bös. Inte särskilt nojig över sånt och har aldrig blivit sjuk pga det än.

Medarbetare på Utekatter iFokus

[JeanetteK]
10/27/14, 12:15 PM
#3

Jag äter oftast det katterna stulit.

tlover
10/27/14, 2:29 PM
#4

Hmm jag har lite svårt att tänka mig att äta kött iöverhuvudtaget…

fast då har ju vårt kattskrälle ätit majskolvar också ☝️ just det åt vi inte (det var inget kvar i påsen) men skulle jag kunna rädda nått skulle jag nog äta det efter lite avsköljning ev bortskärning och tillagning.

l'm back

Maria
10/27/14, 5:29 PM
#5

Jaha, det skulle jag göra och har gjort. Vår gamle Fritz var en hejare på att sno mat och jag fick hämta en schnitzel  under vardagsrumsbordet en gång. Jag sköljde bara av köttet igen.😛

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Evelina!
10/27/14, 8:12 PM
#6

Ja, förmodligen. Men nu har jag snälla katter som inte hoppar upp på diskbänken och snor mat överhuvudtaget.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
[JeanetteK]
10/27/14, 8:21 PM
#7

#6 Våra äter all sin mat på diskbänken för att inte hunden ska äta upp den. Därför tycker de att all mat på diskbänken är deras…

Ria74
10/28/14, 8:41 AM
#8

Absolut, det har hänt mer än en gång 😉

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Upp till toppen
Annons: