Annons:
Etikettkattannonser
Läst 968 ggr
[dogsandcats]
12/8/14, 7:53 PM

(S) 2 kastrerade öronmärkta hankatter sthlms län

2 hankatter säljs den ena är rödtigrerad den andra är rödtigrerad med vita tecken. Båda är öronmärkta och kastrerade har vaccinationsintyg. Mycket trevliga katter som kan funka som innekatt eller utekatt(om ni bor i rätt miljö) dem är födda den 19/8 2010 och har alltid varit friska. Har hundvana och älskar att vara nära och kela mycket tillgivna är dem. Dem säljs bara av personliga skäl det är inte katternas fel. 
Vid köp ingår
* koja med klöspelare & kattfilt
* flertal kattleksaker & kattgodis.
* kattborste & klotång, ett svart halsband som glittrar och ett zebrafärgat halsband. Osv
* stor transportväska(får plats med två katter där i) och en väska för kattillbehör!
* Kattlåda + lite kattsand
* En stoor låda med flera kg kattfoder! och mat+vattenskål.

Vi finns i närheten av södertälje katterna behöver ett nytt hem snart, mejla för mer information och fler bilder och nummer att nå oss på men det bästa vore att se dem i verkligheten såklart :)

Pris för 2 katter + alla tillbehör: 750 Kronor

Annons:
[dogsandcats]
12/9/14, 8:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Jag sänker nu priset på dessa katter till 550 kronor. Då säljs både katterna, dem är syskon och har alltid hållt ihop + alla deras tillbehör för ynka 550 kronor! det viktigaste är att dem får ett underbart hem med massor av kärlek. Dem är så keliga och vänliga. Men jag kan inte ha kvar dem i min lägenhet av personliga skäl. Finns att hämta i närheten av södertälje, kom över på ett besök! träffa dem och klappa lite och passar dem er så finns transportsväskan som dem båda kan åka hem till er med!

Upp till toppen
Annons: