Annons:
Etikettdjurskydd-och-lagar
Läst 925 ggr
vallhund
1/20/15, 12:53 PM

Har ni sett den här tråden?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
[JenniN]
1/20/15, 12:56 PM
#1

Fast det är förmodligen sant att fler fåglar går åt, eftersom att det finns flera katter nu är för bara några år sedan, hur det sen skulle vara ett problem är en annan sak.

VildaVittra
1/20/15, 1:24 PM
#2

#1 Fast finns det verkligen fler utekatter nu när det blivit så poppis att låsa in dom? Ytterst tveksamt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[JenniN]
1/20/15, 1:26 PM
#3

2# Jo det tror jag nog, det finns ju tydligen över 100 000 hemlösa katter , och dessa bor ju knappast övergivna inomhus. Haha :)

VildaVittra
1/20/15, 1:53 PM
#4

#3 Det finns 1,3 miljoner katter av idag, en ganska stor del av dessa är innekatter. 

När jag växte upp på 70 och 80-talet såg man katter överallt, det gör man inte idag.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Lovisaan]
1/20/15, 3:11 PM
#5

Katter är nog inte största problemet för småfåglar. jag vet inte hur många ggr som kattägare jag har sett katter misslyckas vid fågeljakt.ibland lyckas dom ta någon fågel,men inte så att dom utgör något större hot mot en fågelpopulation.

Upp till toppen
Annons: