Annons:
Etiketti-matskålen
Läst 16136 ggr
00eme05
2015-02-22 01:13

Ostbågar till katter

Kan katter äta ostbågar? Min katt ville smaka hon satt och teg så jag gav henne en halv, men är det bra för dem? Varför/ varför inte?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
VildaVittra
2015-02-22 01:17
#1

Bra är det inte för dom, men de dör inte av det. En av min barndoms katter kunde till och med öppna ostbågspåsar, sedan åt han sig proppmätt. 😎 Tror nog du kan smyga till katten en ostbåge då och då utan att det är någon fara.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Tarotstollan
2015-02-22 01:33
#2

Hade också en katt som älskade ostbågar, hon åt väl ca 3-5 st. sen var det bra. Antar att det är saltet som de gillar, fast det är ju inte bra med mycket salt för någon individ men om det bara sker några gånger om året kan det ju inte vara farligt.

Jag har en katt nu som ibland slickar på mina saltlyktor när de står på bordet. Självklart inga ljus i då!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Lovisaan]
2015-02-22 12:17
#3

Känner igen det.🐱 några stycken och sen var det bra.

[Sabina]
2015-02-23 02:19
#4

Jag har också en katt som gillar ostbågar och chips. Hon brukar få en ibland när ungarna har fredagsmys. tror inte det är några problem om det inte bli så ofta eller så många.

Upp till toppen
Annons: