Annons:
Etikettbeteende
Läst 923 ggr
VildaVittra
2016-01-04 11:14

Syskonkärlek

Nu på morgonen var det sjuherrans liv i köket, Knytt och Troll som är kullbröder var i fullt slagsmål om något. Men bara en stund senare låg de och kelades med varandra. 🤪

Hur är era katter mot varandra? Är de sura på varandra länge efter de blivit osams eller är de lika knasiga som mina som glömmer bort det på några minuter?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
annakarin_li
2016-01-07 08:23
#1

Mina huliganer (som också är kullbröder) kan slåss så tussarna ryker. Ibland undrar jag om någon av dem har konverterat till nakenkatt…. Men efter några minuter ligger de tätt tillsammans och tvättar varandra 😍

VildaVittra
2016-01-07 08:42
#2

Naww, visst är dom söta…. när de har klorna infällda. 😃

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Björne33
2016-01-07 08:53
#3

Mina två ”kattungar” (6 månader gamla) Leker väldigt bra ihop , jagar mest leksaker och bollar som de skjuter till varandra. Alternativt jagar insekter och fåglar ihop eller jagar varandra

 Ibland leder leken till lite brottning men honan (som är hälften så stor) drar sig snabbt ur och blir passiv. Vilket gjort att inga tussar av katthår flugit omkring. Kan bero på storlek/kön.

kattöga
2016-01-17 11:56
#4

Honan är konstant sur på hanen….. men börjar tina upp lite grann nu under vintern när båda håller sej inomhus mest, men bara väldigt liiiite. Dom  leker inte med varann, men gärna med mej, var och en för sej. Hanen tittar nyfiket på när jag leker med honan. Honan håller sej hellre undan när jag leker med hanen.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Upp till toppen
Annons: