Annons:
Etikettallmänt
Läst 951 ggr
VildaVittra
1/9/16, 4:36 PM

Smörgåskattsparadoxen

Buttered cat.png

Alla vet ju att en tappad smörgås alltid hamnar med sovlet neråt samt att katter landar på sina tassar om man släpper dom liggandes på rygg. Men vad händer då om man fäster en smörgås på kattens rygg med sovlet utåt? Vissa hävdar att katten och smörgåsen skulle rotera några centimeter över marken.😃

Hur skulle det bli med din katt? Mina skulle förmodligen landa med ansiktet först, klumpigare katter får man leta efter. 

_"Buttered cat" by Image:Buttered_cat_comic.jpg : Greg Williamsderivative work: Pengo - Original comic. Licensed under CC BY-SA 2.5 via Wikimedia Commons - https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Buttered_cat.png#/media/File:Buttered_cat.png_

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
kattöga
1/17/16, 11:49 AM
#1

😃😃 Enkel matematik! Och så logiskt! Tacka vet jag vetenskapen!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

molbojse
3/23/16, 7:22 PM
#2

HAHA! Här skulle mackan antagligen landa med pålägget neråt! Plus är alldeles för klumpig för att förstå att man ska vända på sig i luften xD

Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.

Upp till toppen
Annons: