Partiledare inlåst på toa av katt
"Anna Troberg, partiledare för Piratpartiet, lyckades på tisdagen bli instängd på sin egen toalett av sin katt. Med pepp från sociala medier lyckades hon bli fri – med hjälp av en nagelknipsare."
http://www.svt.se/nyheter/val2014/partiledare-inlast-pa-toa-av-katt
Rackarns katt. 😃
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Blev inlåst en kväll i sovrummet av mina ena katt, min pappa fick låsa upp när han kom hem från jobbet på morgonen sen 😃
😃Det var ju lite roligt faktiskt hihi
https://jazzans.wordpress.com/
Hahahaha!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
😂! Bra gjort att ta sig ut igen!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hahahaha! 😃 Jag har blivit utelåst på balkongen en gång av ena katten, hade dock inte mobilen med mig vid tillfället så paniken var total.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
Hur loste du det?
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#6 Först funderade jag på vilken ruta som vore billigast/minst farligt att krossa, sedan kollade jag runt på de andra balkongerna för att se om jag möjligtvis skulle kunna klättra in till någon av grannarna utan att ramla och dö (bor i ett höghus och är inte särskilt vig, så jag övergav snabbt den idén), medan paniken växte började jag alternera mellan att ropa på hjälp i hopp om att någon skulle höra mig samtidigt som jag febrilt ryckte i balkongdörren. Jag ryckte i den där dörren i en halvtimma med all min kraft innan jag till slut lyckades få upp den, jag är dessutom en ganska liten och klen tjej så jag fick slita i handtaget och hänga med hela kroppsvikten för att över huvud taget kunna rubba den. 😃
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
#7 Du skulle alltså haft med en nageltång. ☝️
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus