Utekatter iFokus

Utekatter

Etikettfoto-och-videotrådar
Läst 770 ggr
VildaVittra
1

Trädgårdshjälpredor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrade varför det inte blev några jordgubbar på mina ampeljordgubbar, idag fick jag svaret.

Hjälper era till i trädgården dom också?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Sabina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jajemen, här har vi en kattunge i en kruka som jag hade förodlat luktärt i. Det blev inga luktärter det året, kan jag säga ….😃

VildaVittra
1

#1 Hahahaha, jag fattar verkligen det. 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[mommo 12]
1

Min katt låg i an rabatt, som vi skulle ta bort allt i, så det gjorde inget, men sedan när vi skulle sopa bredvid rabatten, så precis när vi var klara så vände hon säg och gick ur, så det var bara att göra om :)

WinterPrince
0

Min håller mig gärna sällskap när jag pysslar i trädgården, men har inte förstört något ännu.

cattisa
4

Min katt håller på med försöksodling av sorkar. Hon lägger dem döda i landet antingen ovanpå eller med lite jord på för att se om det växer fler sorkar. 😃

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

[Sabina]
1

#5 Gud vad gulligt 😃. ❤️🐱

tlover
0

Vår katt är mest en hjälpreda i landet då jag (eller min man) är där. Är vi där och planterar el rensar ogräs så ska hon "hjälpa till"

Ev kan hon nån gång hjälpa till att beskära kattmyntan då vi inte är där men det handlar om ett blad eller två inte mer (vilket har förvånat mig).

l'm back

vallhund
1

Inte som mina jyckar då som rensade jordgubbsplantorna så vi inte fick en enda jordgubbe själva en sommar.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

[mommo 12]
1

Gu, vilken söt liten kattunge sis13.

cattisa
2

#1 och #6 Sis 13.

#1. Vilken fin liten kissekatt! Du kanske råkade plantera en liten videkisse istället för luktärt av misstag?  😃 Jättehärlig bild! 👍

#6. Jo, det kan tyckas gulligt att hon försöker odla sorkar, men jag plockar bort alla jag hittar. Tänk om det skulle fungera! 😮😂🐱

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

VästkustFia
0

Katterna i grannskapet tycker om att rulla sig i dillen. Kanske påminner lukten om kattmynta i deras nosar?? Fast i år hann mördarsniglarna före så det blir ingen dill alls, om jag inte orkar så en gång till förstås.

En av de här katterna missar sällan när jag är ute i trädgården och är alltid redo med en "hjälpande" tass.