Ensamt när katterna är ute...
Tycker ni också att det är lite ensamt när katterna går ut och är borta ett tag? Har tre katter och alla brukar inte vara ute samtidigt, men när de väl är det - då är det ensamt! Som väl är kom alla in nu när jag var ute till kaninerna, annars hade det blivit bra tråkigt att sitta och kolla på TV själv…
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Våra katter är jämt inne på kvällarna vid denna årstiden men de ligger i soffan eller klösträdet för det mesta så inte mycket till sällskap ändå hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mina ligger antingen i soffan eller på övervåningen (misstänker att det är där de är nu, då jag inte sett röken av dem sen de fick mat) så det är väldigt påtagligt när de inte är inne.
Jag släpper sällan in katterna i kammaren (skulle bli lite för väl skoj med dom och hundarna i samma rum, jag vill ha lugn och ro samt en hel dator), så jag märker bara av dom när det dunsar i köket.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#3 Det förstår jag och har du hundar hos dig hela tiden känner du dig säkert inte särskilt ensam heller. Mina katter vill jag helst ska sova med mig i min säng, så det är lite annorlunda.
Jag har fem katter - två innekatter, två stallkatter och en som är både ock. Innekatterna får välja själva var dom vill vara men dom var innekatter de första typ tio åren av sina liv som dom är nästan alltid inne. Stallkatterna är ju så klart aldrig inne. Men min lille Poker som är både ock, honom saknar jag verkligen när han är ute länge. Han är som min lille sladdis. Otroligt hur någon kan fånga ens hjärta så mycket. ❤️

Poker
#6 ?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag kan hålla med, jag stormtrivs när alla djuren är hemma och inne….. när jag också är det! Så lite långsamt blir det när dom är ute och roar sig själva!
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!