Utekatter iFokus

Utekatter

Etikettot
Läst 1631 ggr
Grace2009
5

Lucifer 11 år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det inte bara halloween, utan länets keligaste och mysigaste katt fyller hela 11 år! Han må vara en utekatt egentligen, men med minusgrader och risk för frost på tassarna muterar han till en inbiten innekatt… Ligga i mattes säng är väl ändå mysigast?

Nu ligger han mellan mig och tangentbordet och får kel, och jag som inte ens fyller år bjuder han på hårtussar i morgonteet. Ikväll blir det Mjau blötmat och lite små godisbitar, det blir kanon.

Grattis min lilla Lusse!

tlover
0

Grattis till Lucifer 🙂

Själv har jag ingen aning om hur gammal vår katt är 🤔 men än är hon inte så gammal (hon kan max var 9 år tror jag).

l'm back

Grace2009
0

#1 Han tackar.

Synd att du inte vet hur gammal tösen är för själv tycker jag det är trevligt att fira födelsedag åt katten. Min föddes hos en klasskompis så de hade bra koll på det hela, men när han var 2 ville de göra sig av med honom, så då tog jag hit honom till mig. Bästa jag gjort i mitt liv, han är en sån underbar katt!

tlover
1

#2 Vi bryr oss inte riktigt för att vara ärlig, hon mår bra det är det som är viktigt.

Jag kan tillägga att min man i princip aldrig och jag själv sällan firar vår födelsedag.

l'm back

Grace2009
0

#2 Firar inte min heller, men katten ska ha det bra när han fyller! Jag är nog bara en lite udda människa. Såklart är det viktigaste att han är frisk och mår bra, men att ha en extra högtid att gotta till åt honom skadar inte mitt lena hjärta 😛

VildaVittra
0

Grattis på födelsedagen Lucifer! 🎂

Här muteras långhårskatten Tomte om till en innekatt vid dåligt väder, stackarn blir dock utslängd en stund varje dag så han kan göra det nödvändigaste.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Grace2009
0

#5 Lusse tackar! Han har mått som en kung idag, vilket han för övrigt gör varje dag i och för sig…

[Solbacken1]
0

Grattis i efterskott önskar "mormor"

Grace2009
0

#8 Han tackar 😂

[JeanetteK]
0

Grattis i efterskott till Lucifer. Vilket bra namn! 🙂Jättefin bild.

Halvdansken
0

Så delar jag o Lucifer födelsedag!

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Grace2009
0

#9 Han tackar! Ja, där han föddes tyckte de att han bara måste heta så när han fyller på halloween och är svart. Bror min som har tagit bilden, han tackar också 😛

#10 Vad roligt, grattis till dig med!

Tarotstollan
0

Grattis i efterskott Lucifer! Han är jättefin!
Jag har också en svarting här nu och hade en annan svarting innan som också hette Lucifer.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Grace2009
0

#12 Han tackar!

Svarta Lussar är ju sötast också 😃