Katt fast 15 meter upp i ett träd
Ingen klätterglad människa i trakten som kan bistå stackaren?
http://www.bt.se/nyheter/boras/har-sitter-katten-fast-15-meter-upp-i-luften(4593905).gm
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Brandmän brukar hjälpa till om det inte finns bränder att släcka.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Marken var för mjuk för att de skulle kunna köra fram.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Händer det att katter dör uppe i träd eller klättrar de ner till slut?
#3 Ja, de kan dö.
Jag har ofta tagit ner katter högt uppe i trän.
Det enklaste är att ta en lina med sig upp sen drar man upp en kattbur helst den som katten är van vid. Öppna buren o ha den framför katten så går den oftast in i den, sen är det bara att stänga luckan o hissa ner katten.
Det skulle gå att anlita dom här träfällarna för ett sånt här uppdrag dom har utrustning för att klättra i trän.
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
Oftast är det enkla det mest funktionella. När min hund varit på vift har han inte låtit sig fångas. När bakluckan öppnats så var hunden vips där!
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Vi brukar helt enkelt ta en stege och sen när man nått toppen på den antingen klättra på grenar el fästa dit en till stege (det går med kraftiga rep bara stegen är lätt nog att få upp.) Men jag är varken i närheten el i skick att klättra i träd just nu.
l'm back