Min lilla primadonna

Vår Missan är en liten diva som kräver special treatment. När de andra katterna får sin mat på köksbänken (så inte hunden ska äta upp den) så sitter hon kvar där hon är för tillfället och så får man springa runt huset och leta. Så hon äter ofta i ett fönster eller på ett skrivbord eller liknande. I morse satt hon i trappan så jag ställde matskålen på trappsteget ovanför henne. Då satt hon och stirrade på matskålen tills jag flyttade den till rätt trappsteg. Snacka om att vara bortskämd! Undrar vem det är som skämt bort henne…. 😇
Hahahaha, du har väl vita handskar på dig när du serverar henne hoppas jag?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Haha, oh ja och servett som hänger över armen! 😎
Hahaha charmigt! ❤️
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Så sött! 😃❤️
Så gulligt!😃
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Många katter är duktiga på att dressera husse eller matte, men Missan verkar vara extra duktig! 🏆 😉
"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen
Det senaste nu är att maken vid två tillfällen gav henne köttfärs på kvällen. Nu sitter hon och stirrar på kylskåpet på kvällarna och undrar när köttfärsen egentligen serveras. 😂